Seminarul este intensiv, interactiv şi practic. Vei asista la prezentări, explicaţii şi demonstraţii şi, în plus, ai posibilitatea să pui întrebări, să participi la discuţii şi să aplici informaţiile predate.
Iată pe scurt câteva dintre subiectele care vor fi abordate în cadrul acestui seminar:
- Crezuri financiare – identificare, schimbare
- Ce? De ce? Cum? – puterea clarităţii, a motivaţiei şi a acţiunii eficiente
- Triada emoţională – cum să influenţezi propria ta stare şi pe a celorlalţi
- Puterea de influenţă – cum să o dezvolţi şi să o foloseşti conştient
- Secrete şi reţete în negocieri – captează interesul, depăşeşte obiecţiile clientului, mergi până la capăt!
- Procesul vânzării – cum să obţii nu numai o vânzare încheiată, ci şi un client mulţumit
- De ce cumpăra oamenii – aducând suficiente motive emoţionale şi logice, poţi facilita vânzarea
- Metaprograme – identifică ‘filtrele’ decizionale ale clientului şi vei şti să îi vorbeşti limba
- Submodalităţile succesului – mici modificări care fac diferenţe mari în negocieri şi nu numai.
Şi altele...
În preţul seminarului sunt incluse şi coffee break-uri.